Застосування нетрадиційних форм у методичній роботі школи як запорука професійного зростання педагога
1. Поняттям "інновація" позначають нововведення, новизну, зміну, введення чогось нового. Стосовно педагогічного процесу інновація означає введення нового в цілі, зміст, форми і методи навчання та виховання; в організацію спільної діяльності вчителя і учня, вихованця. Інновації самі по собі не виникають, вони є результатом наукових пошуків, передового педагогічного досвіду окремих учителів і цілих колективів.
• Поділіться думкою, які інноваційні форми роботи з вчителями у вас проводяться на методичних об’єднаннях?
2. На сьогоднішній день зростає роль творчої особистості вчителя і це відбувається шляхом індивідуальної науково методичної роботи педагогів.
• Якими напрямками, методами і прийомами ви можете поділитися відносно проблеми зростання професійної майстерності досвідчених педагогічних працівників вашої школи?
3. Формування педагогічної майстерності – це неперервний гнучкий процес, який потребує наполегливої й сумлінної праці, здібностей, самоосвіти, самовиховання, самовдосконалення, рефлексії.
• Ознайомте нас зі своїми наробками формування педагогічної майстерності у молодих вчителів вашої школи.
4. Відомий психолог Л.С.Виготський у 1931 році писав: “Звичайно думають, що розуміння вище при повільному читанні, але в дійсності при швидкому читанні розуміння буде кращим, тому що різні процеси здійснюються з різною швидкістю і швидкість розуміння відповідає більш швидкому темпу читання”.
• Чи згідні ви з думкою Л.С.Виготського?
• Чи потрібна техніка читання у початковій школі?
Система роботи з удосконалення техніки читання учнів початкового модуля
Формування комунікативної компетентності молодших школярів з використанням інтерактивних методів навчання
Формування здоров’язберігаючої компетентності учнів початкових класів
Формування позитивної мотивації учнів до пізнавальної діяльності в системі екологічної освіти й виховання
Методичне об’єднання вчителів початкових класів. Донецька загальноосвітня школа № 97.
понедельник, 14 декабря 2009 г.
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
З думкою А. Вигонського погоджуюсь, тому що практика навчання учнів у початковій школі показує, що більш швидкий темп читання, безумовно, у поєднанні з іншими складовими техніки читання спрацьовує на розвиток психологічних процесів молодшого школяра, його пізнавальної активності .
ОтветитьУдалитьЯкщо поняття "техніка читання" не є тотожнім поняттю "швидкість читання" , то в роботі вчителів початкової школи це є, на мою думку, головним у перші роки навчання.
Який вчитель не буде радіти тому факту, що, починаючи знайомитись з новим текстом, учень не почне перераховувати кількість сторінок, визначаючи його обсяг, а поміркує над його назвою, прочитає прізвище автора, згадає, з якими його творами він знайомий. Те ж стосується роботи з текстовими задачами та інше.
Вдячна Бугаковій Н.Д. за розміщені матеріали, розумію, підтримую з побажанням творчості, позитивних результатів.
Газімагомедова О.М., методист ММК м.Харцизька
ОтветитьУдалитьАдаптація молодих вчителів до професійної діяльності в школі значною мірою обумовлена ступенем і характером допомоги, яку молодий учитель отримує від досвідчених колег, адміністрації закладу та методиста ММК. Тому в нашому місті на базі міських предметних науково-методичних комісій вчителів початкових класів використовується система наставництва. Напрямки роботи з молодими спеціалістами:
- ретельний підбір вчителя-наставника;
- складання індивідуального плану роботи молодого вчителя з урахуванням його можливостей і потреб;
- відвідування уроків та заходів з подольшою корекцією роботи молодого вчителя;
- залучення молодого вчителя до участі у роботі різних форм методичної роботи;
- організація самоосвітної роботи вчителя;
- обов'язкове заохочення , використання моральних стимулів;
- систематичний контроль з боку наставника за діяльностю молодого вчителя.
Газімагомедова О.М., методист ММК м.Харцизька
ОтветитьУдалитьОдним із завдань предметних науково-методичних комісій вчителів початкових класів є навчання педагогів мислити по-новому, усвідомлювати необхідність упровадження нового у процес навчання і виховання дітей. Для реалізації поставленого завдання на засіданнях міських ПНМК вчителів початкової ланки нашого міста використовуються як традиційні, так і нетрадиційні форми методичної роботи з педагогічними кадрами. Це:
-майстер-класи;
-тренінги;
-круглі столи;
-семінари у дистанційному режимі;
-захист проектів і власних розробок
Макіївка, НМЦ Бабаєва І.Г., Ісаєва О.П.методисти
ОтветитьУдалитьНа методичних об'єднаннях використовуємо такі інноваційні форми роботи: інтерактивні методи роботи (мозковий штурм, ажурна пилка, груповий тренінг тощо), захист проектів, галерея інновацій, методичний аукціон.
Макіївка, НМЦ Бабаєва І.Г., Ісаєва О.П.методисти
ОтветитьУдалитьВважаємо, що техніка читання в початковій школі має важливе значення, бо саме від техніки читання залежить рівень навчання дитини в основній школі та оволодіння життєвими компетентностями.
донецький ліцей № 30 гречаниченко н.м.старший учитель.
ОтветитьУдалитьвважаю, що техніка читання в початковій школі має важливе значення,але використовуючи вправи для її підвищення, слід пам*ятати , що читання має приносити насолоду.