Реалізація завдань розвитку інноваційного потенціалу учителів початкових класів
Шановні колеги!
До Вашої уваги було представлено досвід роботи методичної служби з теми «Реалізація завдань розвитку інноваційного потенціалу вчителів», а також творчі здобутки педагогічних працівників Слов’янського району.
Пропонуємо до Вашої уваги низку питань з поданої проблеми. Ваші зауваження та пропозиції будуть корисними у нашій подальшій роботі.
1. Основним напрямком діяльності методичного об’єднання вчителів початкової освіти Райгородоцької школи є впровадження компетентнісно орієнтованих освітніх технологій в процесі навчання та виховання учнів. Реалізація цього аспекту здійснюється з безпосередньою участю практичного психолога, який співпрацює над темою «Вивчення та врахування типу темпераменту учня на показник якості знань молодших школярів». Яка цікава науково-експериментальна робота проводиться вчителями початкових класів в Вашому місті, районі?
2. На сучасному етапі розвитку освіти моніторингові дослідження набули більшої актуальності. В традиційній формі над дослідженням рівня навчальних компетенцій працюють вчителі району. Як у Вас забезпечується науково-методичний супровід діяльності вчителів щодо організації корекційної роботи з учнями з урахуванням результатів моніторингу знань на всіх етапах, а саме: діагностичному, семестровому, підсумковому?
3. Результати діагностики готовності дітей до школи показують, що діти приходять до 1 класу з різним рівнем підготовки. Це ускладнює адаптацію дітей до умов шкільного життя, забезпечення наступності дошкільного й початкового навчання у контексті неперервної освіти. Чи створені сьогодні організаційно-педагогічні умови для ефективної реалізації процесу підготовки дітей до систематичного навчання? Чи задовольняє вчителів науково-методичне забезпечення пропедевтики початкового навчання?
4. Традиційно в процесі пропедевтики початкового навчання часто замість загальної підготовки дитини, і на цій основі поступового закладання підґрунтя навчальної діяльності, педагоги обмежуються суто спеціально підготовкою, формуючи у дітей навички здійснення конкретних операцій (рахування, читання, написання елементів літер тощо). Як наслідок ставши учнем, діти виявляються психологічно неготовими до шкільного навчання, роботи в колективі, спілкування з однолітками та вчителями. Чи необхідно внести зміни в післядипломну перепідготовку та професійну підготовку майбутніх вчителів початкової школи, які будуть здійснювати пропедевтику початкового навчання дітей?
Райгородоцька ЗОШ І-ІІІ ст Слов'янського району Донецької області
Атестація – крок до успіху
Презентація мобільної групи вчителівпочаткових класів. Прелеснянської ЗОШ І – ІІІ ст. Слов’янського району Донецької області
Відділ освіти Слов’янської райдержадміністрації
понедельник, 14 декабря 2009 г.
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий