Тема: Застосування нетрадиційних форм у методичній роботі як запорука професійного зростання педагога
МАТЕРІАЛИ ДЛЯ ОЗНАЙОМЛЕННЯ
Презентація "Застосування нетрадиційних форм у методичній роботі як запорука професійного зростання педагога"
Презентація "Як будувати методичну роботу з педагогами початкової школи" (поради психолога)
Матеріали тренінга "Як будувати свою роботу з педагогами початкової школи"
Форми організації професійного зростання педагога.
Класифікація інтерактивних технологій за формами навчання.
Технологічна схема гри.
Презентація колективу вчителів початкових класів Добропільської школи №7
ПИТАННЯ ДО ОБГОВОРЕННЯ
1. Чи відчуваєте Ви у своїй методичній роботі (щодо впровадження інноваційних форм ) актуальність слів Джона М. Кейнса: «Складність полягає не у сприйнятті нових ідей, а у відмові від старих стереотипів»?
2. Які б ще правила роботи з педагогами під час використання інтерактивних методів роботи Ви б додали до тих, що були запропоновані психологом у презентації на слайді «Коли дорослі краще вчаться?»
3. Як Ви вважаєте, в якому співвідношенні ефективніше використовувати традиційні та інноваційні форми методичної роботи?
4. Чи згодні Ви з тим, що методисту необхідно корегувати плани роботи ММО з урахуванням особливостей контингенту педагогів, пропонувати форми методичної роботи, деякі питання для розгляду на засіданнях?
5. Які інтерактивні методи методичної роботи на Ваш розсуд є найефективнішими та найрезультативнішими?
6. «Відкритий урок «вибиває» педагога зі звичного темпу роботи, впливає на його психічний стан, підготовка до нього навіть відбивається на якості навчання учнів»,- твердить більшість вчителів. Чи згодні Ви з цим?
7. Яке значення Ви надаєте відвідуванню відкритих уроків, їх обговоренню членами ММО? Чи вважаєте цю традиційну форму роботи найефективнішою для професійного зростання (і того, хто демонструє урок, і тих, хто його відвідує)?
вторник, 8 декабря 2009 г.
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Коваленко О.В., директор Донецької школи № 13
ОтветитьУдалитьГоворячи про інноваційні процеси у сучасній освіти, не можна повністю "закреслювати" напрацювання минулого.
Серед найважливіших перетворень, здійснюваних у системі вітчизняної освіти, є її орієнтація на нові стосунки між учнем та тим змістом навчання, який йому пропонує держава.
Газімагомедова О.М., методист МК м.Харцизька
ОтветитьУдалитьЗгодна з правилами роботи з педагогами під час використання інтерактивних методів роботи, які рекомендувала методист ММК м.Добропілля Хрустенко С.М. Додала б ще таке правило, як надання вчителю "багажу інформації" з посиланням на додаткові джерела, інтернет-ресурси тощо, які нададуть можливість швидко знайти відповідь на питання, що виникнуть.
Газімагомедова О.М., методист МК м.Харцизька
ОтветитьУдалитьНа мою думку, активні методи навчання - дуже ефективна та кропікта форма методичної роботи. Але не всім вчителям довподоби такі форми навчання. Тому співвідношення використання традиційних та інноваційних форм методичної роботи на навчальний рік повинно бути десь 30/70, при чому 70 % буде належити традиційним формам.
Газімагомедова О.М., методист МК м.Харцизька
ОтветитьУдалитьГадаю, що найефективнішими та найрезультативнишими інтерактивними методами методичної роботи є:
- мозковий штурм;
- ажурна пилка;
- робота в парах;
-два-чотири-всі разом.
Але не виключаю і всі інші методи, тому що кожний метод буде доцільним у тому разі,якщо найбільш ефективно вирішує поставлену мету.
Этот комментарий был удален автором.
ОтветитьУдалитьтворча група вчителів донецького ліцею № 30
ОтветитьУдалить(очеретько і.а.,гречаниченко н.м.,чижова т.і., анісімова о.а., чеботок г.п.,грицова в.с.)
Сучасна педагогіка потребує, щоб методи навчання забезпечували оволодіння школярами змісту освіти. Тому мета введених на сучасному етапі інтерективних методів навчання полягає у тому, щоб навчальний процес відбувався за умови постійної, активної взаємодії всіх учнів. Взаємонавчання, де і учень, і вчитель розуміють, що вони роблять, рефлексують із приводу того, що вони знають, вміють і здійснюють. Організація такого навчання передбачає моделювання життєвих ситуацій, використання рольових ігор і спільне вирішення проблеми на основі аналізу обставин та відповідної ситуації. Воно ефективно сприяє формуванню навичок і вмінь, виробленню цінностей, створенню атмосфери співробітництва, взаємодії, дає змогу педагогу стати справжнім лідером дитячого колективу.